Site logo
Bedrijven
add

Persbericht: VAN DUUREN START MET NIEUWE DAGELIJKE LIJN OP ZWITSERLAND

Door Van Duuren Districenters B.V.
schedule 4 min

Vianen, 21 juni 2022

VAN DUUREN START MET NIEUWE DAGELIJKE LIJN OP ZWITSERLAND
Met ingang van 1 juni 2022 hebben wij een nieuwe lijndienst aan ons fijnmazige pan-Europese netwerk toegevoegd. Het gaat om een dagelijkse lijn naar Basel, Zwitserland. Op deze bestemming leveren wij binnen 48 uur.

Jeroen van Duuren: “Deze lijn is een mooie aanvulling aan ons netwerk. Wij zien het versterken van ons logistieke netwerk letterlijk als ‘daily business’. We zijn continu op zoek naar mogelijkheden om diensten te versnellen en te verbeteren. Met grote regelmaat kunnen we nieuwe lijnen toevoegen en daardoor kunnen we altijd scherp inspelen op de behoefte van onze klanten. De lijndienst op Zwitserland is weer een mooie nieuwe stap in het voortdurend ontwikkelen van ons netwerk.”

Zoals altijd zoeken we naar de beste lokale partner en bij voorkeur naar een familiebedrijf dat dezelfde kernwaarden heeft als Van Duuren. Dat is ook ditmaal zeer goed gelukt. Partner Streck, met wie Van Duuren al meer dan een jaar samenwerkt, behoort met een wagenpark van 250 trucks, 8 depots en meer dan 450 medewerkers tot de Top 5 van Zwitserland. “En minstens zo belangrijk: Streck is net als Van Duuren een echt familiebedrijf en besteedt net als wij veel aandacht aan onderwerpen als de menselijke maat en focus op kwaliteit”, besluit Jeroen van Duuren.

---------------------------------------------------------------------Einde Persbericht--------------------------------------------------------------------------

noot voor de redactie (niet voor publicatie): Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jeroen van Duuren, 06 -51 42 60 21

Door Van Duuren Districenters B.V.
Stuartweg 8a , 4131 JN, Vianen
20 juli '22 (11:58)

De voordelen van het dagelijks gebruik van de fiets

3 redenen om elke dag je fiets te pakken

Fietsen, een supergoede gewoonte! Lees hier waarom jij elke dag je fiets zou moeten gebruiken!

13 september '22 (12:04)

Wat moet een vrachtwagenchauffeur elke dag dragen?

We richten ons in dit artikel op veiligheidsgordels en verschillende soorten beschermingsmiddelen. En hoewel de ervaren vrachtwagenchauffeur deze dingen keer op keer heeft gehoord, geloven we niet dat er zoiets bestaat als te veel nadruk op veiligheid. Vaak ligt de focus voor vrachtwagenchauffeurs op het beschermen van anderen. Hoewel dit ongelooflijk belangrijk is, is het ook gepast om de persoonlijke veiligheid van chauffeurs te bespreken. Een aspect van het welzijn van vrachtwagenchauffeurs is PBM, of persoonlijke beschermingsmiddelen. In combinatie met een voorzichtige mentaliteit kunnen de juiste parafernalia je helpen beschermen tegen letsel. De drie dingen die je als vrachtwagenchauffeur elke dag moet dragen, zijn beschermend schoeisel, een veiligheidsvest en je veiligheidsgordel. Valt er regen? Dan is een bovendien geen overbodige luxe als je niet achter het stuur zit.

22 augustus '22 (13:55)

Waarom je auto onderdelen soms het beste tweedehands kunt kopen

Ga jij binnenkort sleutelen aan je auto en ben je op zoek naar goede tweedehands auto onderdelen? Dan bevat dit artikel misschien wel precies datgene wat jij nodig hebt. Je hoeft namelijk niet altijd de volledige reparatie uit te besteden en ook ben je niet altijd beter af met nieuwe auto onderdelen. Sterker nog, met sommige onderdelen kun je zelfs beter nog iets tweedehands kopen. Waarom dat zo is vertellen wij je graag in dit artikel.

27 juli '22 (11:48)

Containers

27 juli '22 (11:43)

Transport

27 juli '22 (11:36)

Value Added Logistics

27 juli '22 (11:28)

Outsourcing

27 juli '22 (11:21)

Op- en Overslag

27 juli '22 (11:16)

COSCO SHIPPING Specialized Carriers Co. Ltd.

As one of the core members of China COSCO SHIPPING Corporation Limited Company, COSCO SHIPPING Specialized Carriers Co., Ltd. ( COSCO SHIPPING Specialized for short ) is dedicated to the operations and management of more than a hundred vessels, including multi-purpose and heavy lift vessels, semi-submersible vessels, pure car carriers, logs carriers as well as asphalt carriers. The scale of this specialized shipping fleet ranks it as the largest in the world.

14 juli '22 (12:16)

Verhelst Transport