Persbericht: VAN DUUREN START MET NIEUWE DAGELIJKE LIJN OP ZWITSERLAND

Door Van Duuren Districenters B.V.

Vianen, 21 juni 2022

VAN DUUREN START MET NIEUWE DAGELIJKE LIJN OP ZWITSERLAND
Met ingang van 1 juni 2022 hebben wij een nieuwe lijndienst aan ons fijnmazige pan-Europese netwerk toegevoegd. Het gaat om een dagelijkse lijn naar Basel, Zwitserland. Op deze bestemming leveren wij binnen 48 uur.

Jeroen van Duuren: “Deze lijn is een mooie aanvulling aan ons netwerk. Wij zien het versterken van ons logistieke netwerk letterlijk als ‘daily business’. We zijn continu op zoek naar mogelijkheden om diensten te versnellen en te verbeteren. Met grote regelmaat kunnen we nieuwe lijnen toevoegen en daardoor kunnen we altijd scherp inspelen op de behoefte van onze klanten. De lijndienst op Zwitserland is weer een mooie nieuwe stap in het voortdurend ontwikkelen van ons netwerk.”

Zoals altijd zoeken we naar de beste lokale partner en bij voorkeur naar een familiebedrijf dat dezelfde kernwaarden heeft als Van Duuren. Dat is ook ditmaal zeer goed gelukt. Partner Streck, met wie Van Duuren al meer dan een jaar samenwerkt, behoort met een wagenpark van 250 trucks, 8 depots en meer dan 450 medewerkers tot de Top 5 van Zwitserland. “En minstens zo belangrijk: Streck is net als Van Duuren een echt familiebedrijf en besteedt net als wij veel aandacht aan onderwerpen als de menselijke maat en focus op kwaliteit”, besluit Jeroen van Duuren.

---------------------------------------------------------------------Einde Persbericht--------------------------------------------------------------------------

noot voor de redactie (niet voor publicatie): Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jeroen van Duuren, 06 -51 42 60 21