Schiphol lanceert programmatic aanbod voor digitale out-of-home media
Programmatic advertising op Schiphol stelt merken in staat hun campagnes af te stemmen op actuele en realtime passagiersstromen en activiteiten op de luchthaven. Dit maakt nauwkeurige targeting van campagnes mogelijk op basis van demografische kenmerken van passagiers en hun reismotieven, wat resulteert in relevantere advertenties en een verbeterde passagiersbeleving.
Volledige controle
Adverteerders hebben volledige controle over hun budget en profiteren tegelijkertijd van maximale zichtbaarheid. Doordat alle mediakanalen in eigen beheer van Schiphol zijn, kan volledige openheid over beschikbare data gegeven worden om daarmee de effectiviteit van campagnes voor adverteerders te maximaliseren.
Toekomst van adverteren
Djeremy Hoebee van Royal Schiphol Group: 'Dit is een belangrijke stap voor ons richting de toekomst van adverteren op Schiphol. Het stelt ons in staat om merken op een dynamische en meetbare manier eenvoudig in contact te brengen met Schiphol en onze passagiers. Het biedt meer flexibiliteit en de mogelijkheid om onze data te gebruiken voor effectievere en relevantere campagnes.'