Site logo
Bedrijven
add

Persbericht: VAN DUUREN START MET NIEUWE DAGELIJKE LIJN OP ZWITSERLAND

Door Van Duuren Districenters B.V.
schedule 4 min
location_on [xx]km

Vianen, 21 juni 2022

VAN DUUREN START MET NIEUWE DAGELIJKE LIJN OP ZWITSERLAND
Met ingang van 1 juni 2022 hebben wij een nieuwe lijndienst aan ons fijnmazige pan-Europese netwerk toegevoegd. Het gaat om een dagelijkse lijn naar Basel, Zwitserland. Op deze bestemming leveren wij binnen 48 uur.

Jeroen van Duuren: “Deze lijn is een mooie aanvulling aan ons netwerk. Wij zien het versterken van ons logistieke netwerk letterlijk als ‘daily business’. We zijn continu op zoek naar mogelijkheden om diensten te versnellen en te verbeteren. Met grote regelmaat kunnen we nieuwe lijnen toevoegen en daardoor kunnen we altijd scherp inspelen op de behoefte van onze klanten. De lijndienst op Zwitserland is weer een mooie nieuwe stap in het voortdurend ontwikkelen van ons netwerk.”

Zoals altijd zoeken we naar de beste lokale partner en bij voorkeur naar een familiebedrijf dat dezelfde kernwaarden heeft als Van Duuren. Dat is ook ditmaal zeer goed gelukt. Partner Streck, met wie Van Duuren al meer dan een jaar samenwerkt, behoort met een wagenpark van 250 trucks, 8 depots en meer dan 450 medewerkers tot de Top 5 van Zwitserland. “En minstens zo belangrijk: Streck is net als Van Duuren een echt familiebedrijf en besteedt net als wij veel aandacht aan onderwerpen als de menselijke maat en focus op kwaliteit”, besluit Jeroen van Duuren.

---------------------------------------------------------------------Einde Persbericht--------------------------------------------------------------------------

noot voor de redactie (niet voor publicatie): Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jeroen van Duuren, 06 -51 42 60 21

Door Van Duuren Districenters B.V.
Stuartweg 8a , 4131 JN, Vianen
15 februari '24 (12:15)

Het traject naar het behalen van een vrachtwagen rijbewijs

Het behalen van een vrachtwagen rijbewijs is een proces dat zowel toewijding als praktijk vereist. In Nederland zijn er verschillende soorten rijbewijzen voor het besturen van vrachtwagens, elk met zijn eigen vereisten en toepassingen. Voor aspirant-vrachtwagenchauffeurs is het essentieel om te begrijpen hoe lang het traject duurt en welke stappen er nodig zijn om succesvol een vrachtwagen rijbewijs te behalen. Bovendien speelt de keuze van een rijschool een cruciale rol in dit proces, waarbij www.verkeersschoolwesseldijk.nl zich als marktleider onderscheidt op het gebied van vrachtwagen rijbewijzen.

29 november '23 (13:36)

5 tips voor het kopen van uw elektrische roldeur.

U staat op het punt om een elektrische roldeur aan te schaffen. Maar welke leverancier is betrouwbaar? En hoe voorkomt u een miskoop? Bij uw zoektocht naar de juiste deur komt u allerlei mogelijkheden en opties tegen. Wij helpen u graag op weg met deze tips.

21 november '23 (14:24)

Een koeriersdienst inschakelen? Hierop moet je letten

Van het verhuizen van je inboedel naar een andere woning tot het grootschalig transport van goederen in functie van je bedrijf, een goede koeriersdienst is in verschillende situaties een uitkomst. Natuurlijk wil dat niet zeggen dat je zomaar op de eerste de beste koeriersdienst moet vertrouwen als je spullen wilt vervoeren. Hieronder vind je enkele handige tips om de juiste keuze te maken.

19 oktober '23 (15:44)

De voordelen van met een huurauto op vakantie

Wil je graag met de auto op vakantie, maar beschik je niet over een dusdanige kwalitatieve auto, dat een nieuwe auto kopen eigenlijk de enige optie is om veilig naar bijvoorbeeld het zuiden van Spanje te kunnen rijden? Gelukkig zijn er tegenwoordig veel meer opties en hoef je dus niet direct een kapitaal uit te geven omdat je een nieuwe auto nodig hebt. Zo behoort het huren van een auto tot de mogelijkheden, maar kun je er ook gewoon voor kiezen om met het vliegtuig naar je bestemming te vliegen om daar vervolgens op het vliegveld je gehuurde auto in te laden en direct te kunnen vertrekken. Het huren van een auto doe je bijvoorbeeld gemakkelijk en snel online bij Easyterra. Easyterra is actief in meerdere landen en staat garant voor service, kwaliteit en altijd de beste prijs. Omdat lang niet iedereen de voordelen van een vakantie met de auto ziet en zich vooral druk maakt om de vaak meer dan 10 uur die je moet rijden, hebben wij de voordelen voor je op een rijtje gezet.

16 oktober '23 ( 9:51)

Urenregistratie- en personeelsplanning voor de transport

De transportsector draait om precisie, snelheid en flexibiliteit. Hiervoor is een strakke en tegelijktijdig flexibele personeelsplanning nodig. Het slim inzetten van middelen en personeel is cruciaal voor het behalen van deadlines, het minimaliseren van stilstand en het optimaliseren van de winstgevendheid. In dit artikel ontdek personeelsplanning software niet alleen werkuren bijhoudt, maar een bijzonder grote rol speelt in de bedrijfsprocessen van de transportwereld.

14 augustus '23 (15:18)

Dit moet je weten als je een auto of autotransporter gaat huren

Als je een auto, bestelbus of autotransporter wilt huren, dan lees je hieronder waar je op moet letten. Ook wordt uitgelegd wat er anders is aan het rijden met een autotransporter.

01 juni '23 (13:35)

Ad Dollevoet BV neemt vijf nieuwe trekkers in gebruik

Eind september heeft Ad Dollevoet B.V. wederom een mooie aanschaf gedaan van 5 nieuwe DAF XG trekkers.

14 maart '23 (16:04)

Diensten van TransportPartner

De diensten van TransportPartner variëren in verschillende categorieën. Als bemiddelaar in het transport zorgen wij ervoor dat je volledig ontzorgd wordt. Met meer dan 15 jaar ervaring in de transportwereld, weten wij precies hoe wij jouw transport optimaal kunnen laten verlopen. Door onze veelzijdige diensten kunnen wij ervoor zorgen dat je op jouw gebied geholpen kan worden. De diensten van TransportPartner kunnen we onderverdelen in drie verschillende categorieën, namelijk:

Voor alle vragen over transport hebben wij het juiste antwoord. In dit artikel vind je een overzicht van de diensten van TransportPartner en wat wij te bieden hebben binnen deze categorieën.

14 maart '23 (16:04)

Samenwerken met TransportPartner

Samenwerken met TransportPartner betekent makkelijk en snel jouw zendingen versturen. Wij zijn een transportbedrijf, ontstaan uit een samenwerking van vier professionals. Met meer dan 15 jaar ervaring zorgen wij er gegarandeerd voor dat jouw transport goed en snel wordt verzonden en afgeleverd. Samenwerken met TransportPartner brengt een groot en ruim netwerk met zich mee. Hierdoor vinden wij altijd de gepaste oplossing, ook als je bijvoorbeeld bijzondere vracht wilt transporteren. Niks is te complex voor ons. Wij zorgen voor betrouwbaar en snel transport. De transportsector kent helaas obstakels. Samenwerken met TransportPartner zorgt ervoor dat jij altijd de juiste optie kiest. Wij bieden transportoplossingen binnen de volgende categorieën: Vracht, Koerierdiensten en Maatwerk & Expertise. Bij TransportPartner vinden wij het belangrijk om duidelijk te communiceren en het nakomen van afspraken. Daarnaast staan wij voor kwaliteit. Alle transporteurs moeten een onderzoek invullen waardoor hun kwaliteit getest wordt. Wij regelen jouw transportzaken en jij focust je op de kernactiviteiten van jouw bedrijf. Het logistieke gedeelte ligt in onze handen. Wij streven altijd naar optimale klanttevredenheid. Doordat wij zelf geen transport uitvoeren, kunnen wij ons compleet focussen op jouw logistiek.

07 maart '23 (15:14)

Wat is een tankpas en wat zijn de voordelen?

Een tankpas werkt heel simpel en efficiënt. Het is een pas die geregistreerd staat op de naam van jouw bedrijf. Je werknemers kunnen met deze pas tanken. Na het tanken betaal je niet met een creditcard of bankpas, maar met je tankpas. Aan het eind van de afgesproken periode ontvang je een factuur van alles wat er met die pas getankt is. Een pas is voordelig en brengt voordelen voor zowel werknemers als werkgevers. Vaak kan een tankpas gebruikt worden door heel Nederland bij elk soort tankstation. De werknemer hoeft niet meer te betalen. Het bedrijf krijgt een volledig overzicht per (afgesproken) periode. Wel zijn er veel verschillende soorten tankpassen. Het is wel belangrijk om goed uit te zoeken welke pas het best bij jouw bedrijf past. Er zijn passen die alleen maar bij bepaalde tankstations gebruikt kunnen worden.