Site logo
searchclose
Artikelen
Vacatures
Bedrijven
search
add
Banner

WEBINAR How data is being used to improve transport customer outcomes (Engels)

Om meer te weten te komen over hoe vervoersautoriteiten en exploitanten gegevens gebruiken om hun diensten te verbeteren en hoe gegevens kunnen worden gebruikt om de resultaten op het gebied van toegankelijkheid te verbeteren, kunt u deelnemen aan onze live paneldiscussie om van deskundigen uit de sector en voorstanders van toegankelijkheid te horen hoe zij gegevens gebruiken om hun diensten te verbeteren en met welke uitdagingen zij worden geconfronteerd als zij dit op ethische en verantwoorde wijze doen.

Registreer u nu gratis voor de paneldiscussie!

Naarmate vervoerssystemen meer verbonden worden, gebruiken meer en meer vervoerders gegevens op verschillende manieren om de resultaten voor de klant te verbeteren. Overheden en vervoerders verzamelen gegevens uit kaartverkoopsystemen om passagiersstromen te analyseren, of informatie uit telematicasystemen om de prestaties van het buspark of de prestaties van de vervoerder te analyseren, of combineren deze gegevens om aanvullende inzichten te creëren, en gebruiken veel van deze gegevens via Real Time-systemen om klanten via verschillende kanalen actuele informatie te verstrekken over hun reismogelijkheden - aankomsttijden van voertuigen, drukte in voertuigen of inzichten in vertragingen en omleidingen.

Hoor van vervoersautoriteiten en exploitanten hoe zij gegevens gebruiken om hun diensten vandaag te verbeteren, wat hun uitdagingen met gegevens zijn en hoe zij van plan zijn gegevens in de toekomst te gebruiken. Luister ook naar een van de belangrijkste Australische pleitbezorgers van toegankelijkheid en inclusie over hoe gegevens, mits op de juiste manier gebruikt, de reisresultaten voor mensen met een handicap kunnen verbeteren.

WEBINAR How data is being used to improve transport customer outcomes (Engels)
31 mei 2023
31 mei 2023
Online
Online