De mens staat bij Sipma centraal en dat geldt zowel voor de klant als voor de chauffeur. We weten wat de missie is van onze klant en willen daar graag een steentje aan bijdragen. We willen dus ook graag weten wat de drijfveer is van de mensen achter de klant.
Dit geldt ook voor onze chauffeurs. Natuurlijk moeten we doen wat bij de functie hoort, dat geldt voor ons allemaal. Maar we willen wel een goed contact houden met onze medewerkers. Het gevoel van een familiebedrijf moet blijven.
Voor ons is het natuurlijk belangrijk dat we doen wat we zeggen! Maar we willen ook dat stukje extra doen, als de klant erom vraagt! Wil je op het laatste moment nog iets veranderen in de transportopdracht of wil je nog iets extra’s, dan kan dat bij ons.
Tot slot is het ook belangrijk voor ons om omgevingsbewust te zijn. Hoe kunnen we blijven vernieuwen, hoe kunnen we een bijdrage leveren aan een duurzamere wereld. Kortom, niet alleen onze auto’s zijn steeds in beweging, ook wij zijn continu in beweging!