KLM behoudt vijfsterren APEX-status

Ook dit jaar behoudt luchtvaartmaataschappij KLM haar vijfsterrenclassificatie van de Airline Passenger Experience Association (APEX). Naast KLM heeft ook partner Delta Air Lines de vijfsterren APEX-status behouden. Dit meldt KLM.

 

APEX voert elk jaar een omvangrijk onderzoek uit onder passagiers van luchtvaartmaatschappijen. Deze evaluatie omvat beoordelingen van meer dan een miljoen vluchten die worden uitgevoerd door zo’n 600 luchtvaartmaatschappijen. Passagiers worden onder meer gevraagd naar hun ervaringen met stoelcomfort, cabineservice, eten en drinken, entertainment en wifi.

'Optimale service ook tijdens pandemie'

"We zijn heel blij en trots met het behalen van deze hoogst mogelijke niveau van APEX-classificatie. Dit betekent dat KLM haar klanten onverminderd een optimale service weet te bieden, ook in deze uitdagende tijden van de pandemie", zegt Boet Kreiken, Executive Vice President Customer Experience KLM. "We zijn onze klanten zeer dankbaar voor deze evaluatie en we zullen ons volledig in blijven zetten om Europa's meest klantgerichte, duurzame en efficiënte netwerkcarrier te worden. Deze classificatie is een erkenning voor alle KLM’ers in Nederland en wereldwijd die zich dagelijks inzetten om de belofte van KLM aan haar klanten waar te maken."

Door: Nationale Transportgids